Happily Ever After

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, July 25, 2011

KEHILANGAN !!

Kini dia hilang meninggalkan aku . Aku hanya berserah kepada Tuhan . Aku berdoa supaya dia terus gembira dalam menjalani kehidupannya . Walaupun tiap2 malam aku asyik teringat dekat dia . Tak tau macam mana nak cakap lagi . Harap2 dia akan jumpa lelaki yang lebih bagus dari aku . Aku minta maaf segala kesalahan aku selama ni . Maki dia , pukul dia . Aku buat begitu kerana aku sayang kat dia . Tp jelas aku bukan lelaki yang sesuai untuk dia . Apa2 pun selama 9 bulan , aku rasa happy sangat . Aku tak berdendam dah . Just sedih atas apa yang berlaku . Maybe semua punca dari aku . Tp nasi dah jadi bubur . Nak cakap apa lagi kan . Aku sekarang happy dengan hidup aku bersama rakan2 yang ada selalu di samping aku . Cuma happy di dalam . Kenangan kita sampai di sini sahaja . Terima kasih banyak2 kerana kau byk mengubah hidup aku . Aku gembira bertemu family kau . Bg aku family kau perfect . Aku seronok dapat kenal semua walaupun ada segelintir yang tak boleh terima aku . Tak tak kisah lah . Harap lepas ni ada lelaki yang boleh jage kau . Aku tak sempurna untuk kau . Jika kau baca note ni , cuma baca dan abaikan . Aku taknak kau teringah kembali dan aku hancurkan hidup kau sekali lagi . Akhir kata , semoga kau happy di samping orang yang tersanyang .

- Nazrul Omar :)

No comments:

Post a Comment