Happily Ever After

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 16, 2010

December 16, 2010 :)

bie, tarikh ni sangat bermakna buat saya. kedua bermakna untuk saya. yang pertama awak pun tahu tarikh apa kan? October 10, 2010. macam-macam kita dah lalui bersama kan? baik dan buruk. segalanya kita dah lalui. saya harap benda tu tak akan berlaku lagi. ya, saya akan berubah. apapun untuk awak. saya nak awak seorang saja. semalam best sangat dapat spent time dengan awak. macam-macam kita borak kan? gelak besar sama-sama. cerita macam-macam. tak sorok apa-apa. dah lama kita tak macam ni kan? happy sangat. harap berkekalan. saya janji tak akan tipu awak lagi dan harap awak pun macam tu. semalam saya dah jujur dan bagitahu segalanya pada pada. lega rasanya. saya pun tak akan buat awak serabut dan takkan buat awak rimas dengan saya. saya terlalu sayangkan awak. saya cuba jadi yang terbaik untuk awak ya. janji saya. saya janji saya tak akan berubah even do saya dah kerja/sambung study nanti. awak tetap di hati saya. wahh. haha.apapun terima kasih sebab still terima saya. saya harap awak ikhlas dan bukan terpaksa. jangan risau apa yang saya nak buat saya akan tanya dan minta pendapat awak ya. awak terbaik. eceh cehh. ichi leibe bie <3

No comments:

Post a Comment